Gulbīša skola

Vārda dienu šodien svin: Rauls, Rodrigo

IMG_8351.jpeg
IMG_8357.jpeg
previous arrow
next arrow

Kā raucas balta dieniņa
Arvien, arvien vēl īsāka!
Vēl melna nakts, kad jāceļas,
Vēl pusdiena, kad satumstas,-
Un raucas vēl!
Un raucas vēl!
Nu, nebēdā, nāks Ziemassvētki!
Būs beigti tumsas biedoņi.
Tik eglīti vien dedzināt,-
Un diena augs,
Un diena augs!
/Rainis/

Arī mēs ļoti gaidām laiku, kad atkal gaisma gūs uzvaru pār tumsu, tādēļ 1. - 5. kl. skolēni 8. decembrī, dziedot dziesmas, skandējot latviešu tautas dziesmas, ejot rotaļās, palīdzēja iemirdzēties eglītei skolas pagalmā.

 

Valsts jaunatnes programma Jaunatnes starptautisko programmu agentura

Skolēnu pašpārvaldes pārstāvji Kaspars, Evelīna, Aleksa un sporta skolotājs Eduards 13. decembrī visus 1. - 9. klases skolēnus aicināja uz galda spēļu pēcpusdienu. Pozitīvā, draudzīgā gaisotnē tika izspēlēts Cirks, Bingo, Aliass, Atmiņas spēle, Novuss, Burtošanas čempionāts.

Atziņa par pasākumu: Nedomāju, ka spēlēt galda spēles ir interesantāk nekā spēlēt spēles telefonā.

Aktivitāte notika projekta "Kontakts" ietvaros.

 

Valsts jaunatnes programma Valsts jaunatnes programma

19. decembris. Projekta "Kontakts" noslēdzošā aktivitāte - plastilīna gleznu veidošana.

Darbos skolēni mēģināja parādīt savas šī brīža emocijas un sajūtas. Radoši darboties skolēniem palīdzēja Gulbenes mākslas skolas skolotāja Inese Adamoviča.

Skolēnu atsauksmes par aktivitāti:
Bija grūti, bet sanāca skaisti darbi.
Bija ļoti interesanti, jautri un skaists rezultāts!
Man ļoti patika aktivitāte. Es izmantoju savu radošumu un ātri izdomāju, ko attēlošu savā darbā.
Šī nodarbība bija ļoti interesanta un aizraujoša. Nodarbības laikā jauki pavadījām laiku darbojoties un sarunājoties ar skolotāju un skolasbiedriem.
Radošums izpaudās!
Nevienam nevar sanākt nesmuks darbs.

 

Valsts jaunatnes programma Jaunatnes starptautisko programmu agentura

Visu mēnesi reizi nedēļā turpinājām kopīgi mosties un sagatavoties darba dienai skolēnu pašpārvaldes vadītajās rīta rosmēs. Iesākto turpināsim arī 2. semestrī, tā nolēma 5. - 9. klases skolēni.

Skolēnu atsauksmes par rīta rosmēm:
Rīta rosmes ir jāturpina, jo tās pamodina mani un dod enerģiju dienai, īpaši tad, ja neesmu izstaipījusies un pavingrojusi no rīta mājās.
Rīta rosmes man palīdz mācību stundās justies možākai un priecīgākai. Tās vajadzētu biežāk, mājās vienai negribās.
Rīta rosmes ir noderīgas. Palīdz pamosties no rītiem.

 

Ziemassvētku gaidīšanas laiks ir brīnumu laiks. Viens šāds brīnums notika arī 19. decembrī mūsu skolā, kad mammas uz vienu dienu kļuva par skolotājām.

Paldies Valtera un Kristiānas mammai, Dāvja mammai un Enijas Emīlijas mammai par darbošanos radošajās darbnīcās, par mīļajiem eņģelīšiem un spožajiem eglīšu rotājumiem!

Sirsnīgs paldies arī Stradu pagasta bibliotekārei Andai Krimai par aizraujošo ebru zīmējumu veidošanu! Katrs darbiņš bija pārsteigums sev un citiem.

 

23. decembris - Ziemassvētku pasākums.

Visi kopā līdzi dzīvojām stāstam par to, kā vientuļais sniegavīrs atrada sev draugu. Bija patiess prieks par to, ka viņam tas izdevās. Tas lika aizdomāties arī par to, vai mums katram ir savs draugs un cik svarīgi ir tas, ka līdzās mums ir kāds, kas mūs saprot un atbalsta gan svētkos, gan ikdienā.

Pasākuma otrajā daļā pie mums ciemos bija Ziemassvētku vecīša palīgs - cūciņa Pepa.

 

Latvijas skolas soma

Sociālo zinību un klases stundās tiek apgūtas tēmas par svētku svinēšanu skolā, ģimenē, sabiedrībā. Decembrī tiek akcentēta Ziemassvētku svinēšana. Par to, ka svarīgākais svētkos nav dāvanas un bagātīgi klāti galdi, bet kopā būšana ar ģimeni, pārliecinājāmies noskatoties filmu "Circenīša Ziemassvētki". Filmu bija iespēja noskatīties ar iniciatīvas "Latvijas skolas soma" atbalstu. Pirms filmas skatīšanās tika runāts arī par kino tapšanu Latvijā.

Skolēnu domas par filmu:
Bija ļoti smieklīgi.
Filmā ļoti daudz parādīts tas, kā mēs šinī laikā dzīvojam.
Filma saistoša gan bērniem, gan pieaugušajiem.
Bija nedaudz par ilgu.

Gulbenes novada Gulbīša pamatskolas mājas lapas vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu valodā „cookies”)