Gulbīša skola

Vārda dienu šodien svin: Leonīda, Leonīds

previous arrow
next arrow
Slider

"Nāc iepazīsimies, darbosimies, draudzēsimies!" tā 20.martā Gulbīša pamatskola aicināja PII "Pienenīte" sagatavošanas grupas bērnus. Topošie pirmklasnieki, lellīšu un skolas direktores pavadīti, iepazina skolas telpas: kopā ar 1. – 4.kl. bērniem pabrokastojot skolas ēdamzālē, balsi ielocīja pievienojoties pirmklasniekiem mūzikas stundā, veica veiklības stafetes sporta skolotāja vadībā, bet 4.kl. skolēni, palīdzot bērnudārzniekiem izgatavot magnētiņus, pačukstēja, ka labprāt savas klases telpu nākamajā mācību gadā atdos mazajiem. Direktore izrādīja savu kabinetu, kur novietots arī skolas karogs, un skolotāju istabu. Katrs ciemiņš saņēma skolas karti, kurā par paveiktajiem darbiņiem, iepazītajām telpām saņēma uzlīmīti. Bērni secināja, ka kartē vēl palika neaizpildīti lodziņi, tātad mēs nāksim vēl un turpināsim iepazīt skolu!

Lasīt tālāk ...

Gulbīša pamatskolas "Aktīvistu" pulciņš atsaucās Zaļās jostas radošā dizaina iepirkuma maisiņu konkursam "Es sāku ar sevi - Tīrai Latvijai". 26. februārī meitenes kopā ar mammām radošā darbnīcā no džinsa auduma biksēm vai svārkiem, tos radoši pārveidojot, šuva somas. Darboties darbnīca tika aicināti visi skolas skolēni un viņu vecāki. Somas gatavoja ne tikai meitenes, pat arī zēni, kopā ar vecmāmiņām vai mammām. Darbnīcu vadīja 4. klases zēna māmiņa. Nodarbības sākumā - prezentācija par plastmasas maisiņu kaitīgumu, par ietekmi uz dabu. Ko es varu darīt, lai samazinātu plastmasas iepirkuma maisiņu patēriņu, kuri nonāk vidē, rada draudus visai ekosistēmai.

Lasīt tālāk ...

21.februārī Gulbīša pamatskolā tika atzīmēta Starptautiskā dzimtās valodas diena. Tās mērķis – pievērst skolēnu uzmanību dzimtās valodas skaistumam un leksikas īpatnībām. Skolēni vērtēja jauniešu valodu Latviešu valodas aģentūras veidotajā filmā "Viņš Viņa valodiņa", pierakstīja tajā sadzirdētos frazeoloģismus, izmantoja atjautību pareizo testa "Valodas raibumiņi" atbilžu meklēšanā. Skolēniem vajadzēja ne tikai izmantot stundās gūtās zināšanas un prasmes, bet arī prast lietderīgi lietot savu mobilo telefonu, jo daļa uzdevumu noteikumu bija lasāmi, izmantojot "QR code reader" aplikāciju. Dzimtās valodas dienas pasākuma pēdējais uzdevums bija saistīts ar skolā notiekošo projektu dienu "Fotogrāfijas stāsts" aktivitātēm – skolēni, izmantojot savu ķermeni, veidoja kādu no izlozētajiem alfabēta burtiem. Kopā mums radās sauklis "Jā, Gulbītim!", kas tapa iemūžināts foto. Pasākumam atvēlētais laiks paskrēja nemanot, jo skolēniem darboties šādā veidā šķita aizraujoši.

Starptautiska dzimtas valodas diena1Starptautiska dzimtas valodas diena2

Starptautiska dzimtas valodas diena3Starptautiska dzimtas valodas diena4

Eiropas Valodu dienā (26. septembrī) Latviešu valodas aģentūra izsludināja tradicionālo skolēnu radošo darbu (zīmējumu, eseju, dzejoļu, domrakstu) konkursu. Šī gada tēma "Mans bērnības stāsts". Skolotājas Aelitas Blūmas mudināti, konkursā piedalījās 2.klases skolēni: Kristiāna Čakše, Gabriela Kostigova, Gustavs Korulis, Arvis Ormanis. 21. februārī, svinot Dzimtās valodas dienu, Latvijas Leļļu teātrī Latviešu valodas aģentūra apbalvoja ikgadējā skolēnu radošo darbu konkursa uzvarētājus.

1.–4.klašu grupā par uzvarētāju kļuva Gabriela Kostigova.

Eiropas Valodu dienā izsludinātajā konkursā tika iesūtīts 601 darbs – domraksti, dzejoļi un zīmējumi. Konkursā piedalījās skolēni ne tikai no dažādiem Latvijas novadiem, bet arī no latviešu skolām pasaulē – Vašingtonas draudzes Latviešu skolas, Ņūdžersijas Latviešu skolas, Eiropas skolas Frankfurtē pie Mainas, Briseles 2. Eiropas skolas, Mineapoles Sv. Paula Latviešu skolas un Bostonas Latviešu skolas.

Konkurss mans bernibas stasts1Konkurss mans bernibas stasts2

Izrādās, lai saldējums labi garšotu, veiksmīgi tiktu pārdots, ir tik daudz jāzina, jāprot. Saldējuma tapšanas vēsturi, pagatavošanas procesu, uzņēmuma dizaina materiālu izstrādes procesu 8. - 9. klases skolēni izzināja 13. februāra nodarbībā kopā ar Tamāru Rubeni un pavāru Andreju no Ikšķiles saldējuma. Degustējot uz vietas pagatavoto svaigsaldējumu, skolēni klausījās Tamāras stāstījumu par Ikšķili, tās nozīmīgākajām kultūrvēsturiskajām vietām, par to, kā mēs katrs pats veidojam stāstu par Latviju.

Skolēnu atziņas:
"Ļoti garšoja melnais saldējums! Nezināju, ka no saldējuma top mākslas darbi."
"Patika nodarbība, uzzināju, ka divas galvenās saldējuma pamatīpašības ir auksts un putots."
"Saldējums ļoti labi izskatās fotogrāfijās. Tās skatoties, var iztēloties vasaru, sauli, silto laiku."

Ikskiles saldejums1Ikskiles saldejums2Ikskiles saldejums3

Latvijas skolas soma

Labākie mācībās

labakie macibas

Pasākumu kalendārs

school11

Labākie sportā

sports